شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۰۳:۰۱

نظام بودجه‌ریزی کشور نیاز به جراحی دارد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می‎گوید:به اعتقاد نمایندگان کمیسیون انرژی نظام بودجه‌ریزی کشور به جراحی نیاز دارد و به‌یقین برای اصلاح کشور تمامی مسئولان باید عواقب این جراحی را بپذیرند.

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز(دوشنبه ۸مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس از بررسی عملکرد بودجه سال جاری و نیز اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور در حوزه انرژی در سال‌های ۹۸و ۹۹ با حضور مسئولان و کارشناسان وزارتخانه‌های نفت، نیرو، سازمان انرژی اتمی، دیوان محاسبات کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس خبر داد.

نماینده مردم کنگان، دیر، جم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل حجم بالای مطالب در رابطه با اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور در حوزه انرژی، زمان جلسه صرفا به بررسی وضعیت عملکرد بودجه‌ریزی در سال گذشته اختصاص داده شد و در ادامه مقرر شد؛ جلسات دیگری برای اصلاح ساختار بودجه کشور در حوزه انرژی برای سال ۹۹ برگزار شود.

بررسی گازرسانی به روستاها وفروش نفت در بورس

وی بررسی گازرسانی به روستاها، چالش قیر و اختصاص بودجه برای تهیه آن، فروش نفت سنگین در بورس انرژی، حامل‌های انرژی و صادرات نفت و میعانات گازی در سال ۹۷ را ازجمله موضوعات مطروحه در این جلسه عنوان کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نظر نمایندگان کمیسیون متبوعش درباره اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی کشور، افزود: به اعتقاد نمایندگان، نظام بودجه‌ریزی کشور به جراحی نیاز دارد و به‌یقین برای اصلاح کشور تمامی مسئولان باید عواقب و مسئولیت این جراحی را بر عهده گیرند./

m