شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۱۶

سناریوی جدید خودروسازان برای گران فروختن جایگزین پراید چیست؟

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از گرانی پراید در روزهای اخیر، گفت: از آنجایی که قیمت پراید نسبت به خودروهای دیگر کمتر است، اقشار کم درآمد می‌توانند برای خرید آن اقدام کنند، به همین دلیل با توقف خط تولید پراید باید خودرویی ارزان قیمت، ایمن و مطمئن جایگزین آن شود.

قیمت پراید و تیبا به کمترین فاصله خود در سال‌های اخیر رسید

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه قیمت پراید و تیبا به کمترین فاصله خود در سال‌های اخیر رسیده تا تیبا با قیمت کنونی جایگزین پراید شود، افزود: با توقف خط تولید پراید، باید خودروی جایگزین با قیمت مشابه به بازار عرضه شود در غیر این صورت مردم ناچارند هزینه بیشتری برای خرید خودرو بپردازند.

وی اظهار کرد: برخی مطرح می‌کنند قیمت پراید در روزهای اخیر افزایش یافته تا قیمت آن به تیبا نزدیک و در سال آینده تیبا به راحتی و بدون اعتراض جایگزین پراید شود، در حالی که این امر فریب مردم بوده و آنها را برای خرید خودرو به زحمت بسیار می اندازد.

ضرورت ورود سازمان حمایت از مصرف کننده به موضوع افزایش قیمت پراید

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هر سیاستی که موجب افزایش قیمت پراید شود قابل قبول نیست و سازمان های نظارتی و سازمان حمایت از مصرف کننده باید با متخلفان امر در این زمینه برخورد کنند.

m