شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۴۲

لزوم اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی در تمامی مراکز اتحادیه سوخت‌های جایگزین

اتحادیه سوخت‌های جایگزین به کلیه مراکز خود اعلام کرده که تمام پروتکل‌های بهداشتی باید در بخش‌های مختلف اداری، فنی کاملا اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر مجتبایی دبیرکل اتاق اصناف ایران طی نامه‌ای به روسای همه اتاق‌های اصناف ایران، شمیرانات و ری با تاکید بر عدم ثبات وضعیت استان تهران در وضعیت کرونا، خواستار اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف شده است. به دنبال این نامه، علی محمودیان رئیس اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته نیز بر رعایت محورهای فوق‌الاشاره در تمامی زیرمجموعه‌ها و همچنین بازرسی‌ها تاکید کرده است.

در متن این نامه آمده با تقدیر از زحمات ارزنده واحدهای صنفی و مشارکت اصناف تابع در اجرای طرح مدیریت هوشمند، بیماری کرونا از اول آذر ماه، به اطلاع می‌رساند برابر گزارش ستاد کرونا، بیماری کووید۱۹ در تاریخ ۱۵ آبان وضعیت استان تهران شکننده و ناپایدار اعلام شده به صورتی که هرگونه احمال و کوتاهی در رعایت قوانین و ضوابط بهداشتی منجر به تغییر وضعیت و تجدید بحران خواهد شد. لذا تاکید می‌شود در بازرسی‌های معمول از واحدهای صنفی ضمن انجام وظایف جاری، مواردی همچون لزوم استفاده از ماسک توسط کلیه افراد شاغل در واحد صنفی، لزوم ارائه خدمات یا فروش کالا صرفا به مشتریانی که از ماسک استفاده می‌کنند، لزوم رعایت فاصله اجتماعی و ممانعت از ازدحام و تجمع در واحدهای صنفی، لزوم استفاده از دستگاه کارتخوان، لزوم نصب تهویه مناسب در واحدهای صنفی مد نظر قرار گیرد.

علی محمودیان رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین و خدمات وابسته از کلیه فعالان این اتحادیه در سراسر کشور خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین مد نظر قرار دادن موارد فوق در بازرسی‌ها شده است.

m