شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۷:۴۴

سوم بهمن‌ماه، آغاز رویداد بیست‌و‌پنجم نفت

نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» برگزار می‌شود.

با توجه به مجوز وزارت صمت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص برگزاری نمایشگاههای تخصصی، نظر به بهبود نسبی وضعیت کرونا و موافقت وزارت نفت و حسب هماهنگی های به عمل آمده با مسؤلین شرکت سهامی نمایشگاهها، بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز، پالایش و پتروشیمی در تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، نمایشگاه بیست و پنجم با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» و با هدف معرفی دستاوردهای صنعت نفت و برنامه های آتی برگزار می شود.

برگزاری با تاکید بر اجرای پروتکل‌های سختگیرانه بهداشتی

این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود. علاوه بر پروتکل‌های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان از پکیج بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و موارد ضدعفونی کننده در ورودی و داخل سالن‌ها، عریض تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه سازی و… که در نمایشگاه‌های فعلی رعایت می شود، وزارت نفت نیز پروتکل‌های سختگیرانه ای برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان در نظر گرفته است.

بازدید ویژه متخصصان و فعالان صنعت

یکی از این اقدامات شرایط بازدید صرفا برای متخصصین است. از این رو طی هماهنگی و مکاتبه با  ستاد وزارت نفت و چهار شرکت اصلی وزارت نفت، شرکت های تابعه، تشکل ها و انجمن های تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی، با برنامه ای هدفمند، کارت های دعوت بر اساس روزهای نمایشگاه و بر اساس سهمیه تخصیص یافته طبق اسامی و نفرات اعلام شده بخش های فوق توزیع می شود. شایان ذکر است بازدید از نمایشگاه صرفا بر اساس ارائه کارت دعوت روز مربوطه امکان پذیر خواهد بود.

جانمایی بر اساس خدمات و گروه‌های کالایی

در این دوره مشارکت کنندگان بر اساس گروه های کالایی مد نظر وزارت نفت جانمایی شده اند و برخی از سالن های مهم به شرح زیر است:

سالن ۷: ماشین های دوار

سالن ۸ و۹: شرکت‌های بالادستی نفت

سالن ۱۰ و ۱۱: دانشگاه‌ها و مراکز علمی، استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و پارک‌های علم و فناوری

سالن ۱۴ و ۱۵: پتروشیمی و صنایع مرتبط

سالن ۴۱: پالایش و پخش و صنایع مرتبط

سالن ۳۸: گاز و صنایع مرتبط، لوله و پوشش لوله، شیرآلات

m