شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۹:۲۸

بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در استان گیلان گازسوز شدند

سرپرست سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان طی مصاحبه‌ای از گازسوز شدن رایگان بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در سطح استان گیلان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، سعید انصاری در این باره گفت: با اجری طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی از ۲۴ خراد ماه سال‌جاری تاکنون، تعداد دو هزار و ۶۲۳ دستگاه خودرو به طور رایگان در استان گازسوز شدند که این تعداد نسبت به هفته گذشته حاکی از رشد ۶,۳ درصدی است.

انصاری ضمن بازدید از کارگاه‌های مجاز، روند کار این کارگاه‌ها را مورد بررسی فنی قرار داد و اظهار کرد: در سطح استان گیلان هفت کارگاه مجاز برای اجرای این طرح فعال است و در این کارگاه‌ها کل مخزن، کیت و تجهیزات سی‌ان‌جی به صورت کاملا رایگان بر روی خودروها نصب می‌شود.

وی همچنین درخصوص کارگاه‌های فعال در استان افزود: در حال حاضر در شهرستان‌های چابکسر، لنگرود، ماسال، لاهیجان و اسالم هر کدام یک کارگاه و دو کارگاه نیز در شهرستان رشت فعال است.

این مقام مسئول با اعلام اینکه استان گیلان یکی از استان‌های برتر در اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی است، افزود: اکنون تعداد ۷۱۰ دستگاه خودرو در صف انتظار گازسوز شدن هستند و مابقی نیز در حال انجام است.

سرپرست سی‌ان‌جی منطقه از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند و متقاضی استفاده از طرح یاد شده هستند، خواست که هر چه سریعتر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت‌نام خود درسامانه GCR.NIOPDC.IR اقدام کنند.

m