شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۲:۲۷

با احداث سه جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان سلماس موافقت اصولی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در بازدید گروه معین از ناحیه سلماس گفت: به منظور توسعه و ترویج استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی و تقاضای مردم شریف شهرستان سلماس و همچنین تسهیل دست‌یابی به سوخت پاک، با احداث سه باب جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان سلماس توسط سرمایه‌گذار بخش خصوص موافقت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن اشاره به اهمیت توسعه و افزایش سوخت پاک در سبد سوخت خودرویی افزود: زیرساخت‌های تجهیز یک باب جایگاه سی‌ان‌جی در جایگاه سلیمانی سلماس ایجاد شده که با پیگیری‌های به عمل آمده از شرکت گاز استان تا یک ماه آینده پس از انشعاب گاز به بهره‌برداری می‌رسد.

مجرد اظهار کرد: در نه ماه نخست سال‌جاری بالغ بر ۱۴ میلیون لیتر نفت سفید در سطح شهرستان سلماس توزیع و ذخیره‌سازی شده است و مشکلی در تامین فرآورده‌های نفتی وجود ندارد.

وی ضمن تقدیر از رئیس ناحیه سلماس در سوخت‌رسانی مطلوب به مصرف‌کنندگان، به اهمیت شهرستان سلماس از نظر گستردگی روستاهای سخت‌گذر اشاره کرد و به تعامل هرچه بیشتر مقامات محلی در راستای ارتقای میزان رضایت‌مندی ساکنین شهرستان سلماس و روستاهای اطراف تاکید کرد.

بر پایه این گزارش، روسا و نمایندگان حراست، روابط عمومی، امور مالی، اداری، فناوری اطلاعات، مهندسی فرآورده‌ها و کنترل و نظارت به سرپرستی مدیر منطقه ارومیه در تیم بازدید گروه معین حضور داشتند.

m