شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۵:۴۵

رشد ۱۰ درصدی مصرف CNG در منطقه سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از صرفه‌جویی نزدیک به شش میلیون لیتر بنزین در دی ماه ۹۹ خبر داد و گفت: در این یک ماه، مصرف سی‌ان‌جی با رشد ۱۰ درصدی همراه بوده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار، محمد صادقی به متوسط مصرف روزانه سی‌ان‌جی در دی ماه امسال با ۱۷۸ هزار متر مکعب اشاره کرد و افزود: با افزایش مصرف سی‌ان‌جی، کاهش مصرف بنزین را شاهد خواهیم بود.

مدیر منطقه سبزوار بازدیدهای دوره‌ای مخازن و بررسی اتصالات سیستم گاز توسط مالکان خودرو را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: ۲۲ جایگاه در منطقه مسئولیت توزیع گاز طبیعی را در شهرستان‌های تحت پوشش منطقه به عهده دارند که به طور ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

صادقی با تاکید به استفاده از مخازن سی‌ان‌جی استاندارد در خودروهای دوگانه سوز گفت: مالکان خودروها می توانند با مراجعه به کارگاه‌های مجاز و قانونی و معتبر برای دوگانه سوزکردن خودرو اقدام کنند و توصیه می شود از نصب کپسول‌های متفرقه در کارگاه‌های غیر مجاز به طور جدی پرهیز کنند.

وی در رابطه با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی گفت: مالکان خودروهای عمومی (وانت و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR و ثبت نام در طرح، از طریق دو کارگاه مجاز نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.

m