شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۵:۵۴

۸۵ درصد از مخازن جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی استان البرز تائیدیه استاندارد گرفتند

استانداردسازی و هیدروتست حدود سه هزار مخزن در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی استان البرز با موفقیت انجام شد، به طوریکه ۸۵ درصد از مخازن سطح استان تائیدیه استاندارد گرفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، این مهم در راستای ارتقاء وضعیت ایمنی و استانداردسازی جایگاه‌های سی‌ان‌جی استان در دستور کار مشترک سازمان ملی استاندارد و منطقه البرز قرار گرفت و با هماهنگی به عمل آمده، از ابتدای امسال آغاز و همچنان ادامه دارد.

سرپرست روابط عمومی منطقه در این رابطه گفت:، هیدروتست مخازن جایگاه‌ها طبق دستورعمل سازمان ملی استاندارد هر پنج سال یک بار انجام و بعد از بررسی مخازن و ارسال به آزمایشگاه‌های مجاز و اتمام تست‌های تخصصی و دریافت تائیدیه لازم، مجددا در جایگاه‌ها نصب می‌شوند.

قلندرزاده با اشاره به اینکه تا به امروز ۸۵ درصد مخازن طی فرآیند مشخص به آزمایشگاه‌های مجاز منتقل و تست‌های لازم به منظور تائید صحت عملکرد بر روی آنها انجام شده است، افزود: پس از سال‌ها کارکرد تجهیزات، این اقدام گام بسیار مهمی در اطمینان بخشی به عرضه سوخت در جایگاه‌های سی‌ان‌جی است.

گفتنی است، استان البرز دارای ۵۲ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی است و روزانه حدود ۸۰۰ هزار متر مکعب این سوخت پاک را به همشریان ارائه می دهد.

تست

m