شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۰۱:۳۵

پنجاه و دومین جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه میاندوآب افتتاح شد

پنجاه و دومین جایگاه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب در شهرستان پیرانشهر، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب، در راستای تسهیل در استفاده از سوخت پاک سی‌ان‌جی به جای بنزین، تسهیل در ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان، کاهش مدت زمان سوختگیری خودروهای دوگانه‌سوز، بهبود کیفیت هوا و کاهش هزینه‌های سوخت صاحبان خودروها، چهارمین جایگاه سی‌ان‌جی شهرستان پیرانشهر و پنجاه و دومین جایگاه سی‌ان‌جی منطقه میاندوآب در آئینی با حضور استاندار آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان پیرانشهر، معاون منطقه میاندوآب، رئیس ناحیه، رئیس حراست و جمعی از مقامات محلی افتتاح و در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.
رئیس ناحیه پیرانشهر در آئین بهره‌برداری از این جایگاه بیان داشت: این جایگاه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۴۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.
ابوبکر موذن‌نژاد تصریح کرد: جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی “دادفر – ایرانی” دارای سه سکوی سوختگیری، سه دیسپنسر و شش نازل است و بر مبنای آخرین استانداردهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با امکانات رفاهی و جانبی ساخته شده و دارای سیستم دوربین مدار بسته، سیستم پرداخت الکترونیکی، سرویس‌های بهداشتی و محل انتظار سرنشین است.
رئیس ناحیه پیرانشهر ضمن قدردانی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث این جایگاه اظهار داشت: با راه‌اندازی این جایگاه، زمینه اشتغال‌زایی برای هشت نفر فراهم شده است.
گفتنی است، منطقه میاندوآب با داشتن هشت ناحیه و ۹۷ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و سی‌ان‌جی وظیفه سوخت‌رسانی به هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی را بر عهده دارد.

m