شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۲۲:۱۷

گازسوزکردن خودروهای عمومی در زاهدان در مراکز مجاز تحت نظارت انجام می‌شود

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان در مراکز مجاز تحت نظارت این شرکت در زاهدان انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، خسرو خلیلی در بازدیدی که از محل گازسوز کردن خودروها در زاهدان داشت، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی محلی گفت: طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان در کل کشور و همچنین در شهر زاهدان انجام می‌شود و مالکان خودروهای عمومی (تاکسی و وانت‌بار) می توانند با مراجعه به مراکز دوگانه سوزکردن، از تسهیلات این طرح ملی استفاده کنند.

وی افزود: طرح ملی گازسوز کردن خودروها، با هدف کاهش آلودگی هوا و کمک به ناوگان حمل و نقل عمومی با اعتباری که از سوی دولت در اختیار این طرح قرار گرفته، در استان در حال انجام است و تاکنون بیش از ۴۰۰ خودرو عمومی از تسهیلات این طرح استفاده کرده‌اند.

معاون بازرگانی منطقه زاهدان گفت: در حال حاضر تمامی وانت‌بارها و تاکسی‌ها شامل آژانس‌ها، تاکسی‌های اینترنتی و اخیرا، تاکسی‌های مسافربر شخصی می توانند در این طرح ثبت نام کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

خلیلی با اشاره به اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای گازسوز کردن خودروها محدود است و مدت زمان اجرای آن همیشگی نیست، از مالکان خودروهای عمومی خواست تا هرچه سریع‌تر با مراجعه به مراکز مجاز تبدیل سوخت خودرو، اقدام به گازسوز کردن خودروهای خود کنند.

وی خاطر نشان کرد، هم اکنون دو کارگاه نصب تجهیزات و تست مخازن سی‌ان‌جی خودرو زیر نظر اتحادیه سوخت‌های جایگزین کشور با استفاده از استانداردهای لازم و گواهی‌نامه کیفیت عملکرد در زاهدان در حال فعالیت است که علاوه بر نصب تجهیزات گازسوز کردن خودروها، خدماتی از جمله تعمیرات و معاینه فنی سی‌ا‌‌ن‌جی خودروها را نیز انجام می‌دهد.

بازدید کارگاه سی ان جی1

بازدید کارگاه سی ان جی2

بازدید کارگاه سی ان جی3

بازدید کارگاه سی ان جی4

بازدید کارگاه سی ان جی 5

m