شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۸:۴۰

۱۵۷۵ خودرو در منطقه تربت حیدریه رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه اعلام کرد: با توجه به استمرار اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی در منطقه، شمار خوردوهای ثبت شده در سامانه “اطلاعات جامع خودروهای دوگانه سوز کشور” از مرز دو هزار خودرو گذشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه، جواد بلندی با تاکید بر استمرار اجرای این طرح افزود: این طرح از اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به مرحله اجرا درآمده و تاکنون یک هزار و ۵۷۵ خودرو به صورت رایگان دوگانه سوز شد.

بلندی درباره مراحل ثبت نام گفت: مالکان خودروهائی که در صف انتظار برای تبدیل خودرو هستند با اولویت زمان ثبت‌نام، به کارگاه‌های مجاز برای انجام این مهم معرفی می‌شوند.

مدیر منطقه تربت حیدریه گفت: با اجرای این طرح و استقبال مردم از گاز طبیعی به عنوان سوخت پاک و ارزان در دو ماهه نخست امسال، شاهد رشد ۲۷ درصدی مصرف سی‌ان‌جی در حوزه عملیاتی منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که به همین میزان در مصرف بنزین نیز صرفه‌جویی شده است.

گفتنی است، عرضه سی‌ان‌جی در سطح منطقه با ۳۲ جایگاه فعال در حال انجام است که این امر سهم بسزایی در کاهش مصرف بنزین و کمک به اقتصاد کشور دارد.

m