شرکت آریا صنعت بیستون
چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۰:۴۵

هشت کارگاه تخصصی، گازسوز کردن خودروهای عمومی در منطقه گلستان را بر عهده دارند

رئیس سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان گفت: حدود سه هزار و ۱۵۰ خودرو حمل و نقل عمومی در این منطقه رایگان گازسوز شد و این روند همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، محمود حقانی افزود: هشت کارگاه تخصصی و دارای مجوزهای لازم در سطح منطقه عملیات دوگانه‌سوز کردن خودروها را برعهده دارند.

وی بیان کرد: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی که با دوگانه‌سوز کردن تاکسی‌های اینترنتی از اسفند سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود، اکنون برای خودروهای آژانس(تاکسی تلفنی) اجرا می‌شود.

رئیس واحد سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با اشاره به اینکه اولویت برای ماشین‌های مسافربر شخصی پرمصرف است، افزود: لیست این ماشین‌ها از جانب وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده و ماشین‌های اعلام شده می‌توانند از یارانه دولتی این طرح که حدود ۷۵ درصد از هزینه‌های تبدیل است، استفاده کنند.

حقانی افزود: برای ماشین‌های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان این خودروها می‌توانند تنها با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های تبدیل اقدام کنند.

m