شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۳:۱۶

استانداردسازی ۸۵ درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در منطقه شاهرود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از استاندارد سازی ۸۵ درصد از جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، علی اکبر عربعامری گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، توجه به مقررات ایمنی و رعایت معیار‌های اداره استاندارد، ۸۵ درصد جایگاه‌های سی‌ان‌جی دراستان در سه ماهه اول امسال استاندارد سازی شده و ۱۵ درصد نیز در حال اجرا است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به فعال بودن ۲۵۶ نازل در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی سطح استان اشاره کرد و یادآور شد، کالیبراسیون دیسپنسر‌های همه ۴۲ جایگاه استان انجام شده است و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد دریافت کرده‌اند.

عربعامری با بیان اینکه وضعیت جایگاه‌های استان از لحاظ استانداردسازی مطلوب است، افزود: برای تأمین ایمنی و حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از بروز حوادث غیرقابل پیش‌بینی، یک جایگاه به علت عدم رعایت الزامات استاندارد‌های ایمنی و فنی، از مدار خارج شده و نسبت به قطع گاز این جایگاه‌ها اقدام شده است.

عربعامری با اشاره به فعالیت هشت باب تاسیسات گاز مایع در استان گفت: استاندارد سازی این تاسیسات در دستور کار قرار دارد و با جایگاه‌هایی که اقدام به رعایت استاندارد نکنند، برخورد خواهد شد.

گفتنی است، در حال حاضر ۴۳ جایگاه سی‌ان‌جی و ۷۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه شاهرود به هموطنان عزیز خدمات ارائه می‌دهند.

m