شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۹:۲۱

بالغ بر ۵۰۰۰ خودرو در استان گیلان گازسوز شد

رئیس سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان در بازدید از کارگاه‌های فعال استان، از گازسوز شدن رایگان پنج هزار و ۱۳۷ خودرو در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان، سعید انصاری ضمن بازدید از کارگاه‌های مجاز، روند کار این کارگاه‌ها را مورد بررسی فنی قرارداد و گفت: در استان گیلان هشت کارگاه مجاز برای اجرای این طرح فعال است و در این کارگاه‌ها برای خودروهای عمومی و وانت‌بارها کل مخزن، کیت و تجهیزات سی‌ان‌جی به صورت کاملاٌ رایگان نصب می‌شود.

وی افزود: برای آژانس‌های تلفنی و اینترنتی، ۲۵ درصد هزینه تجهیزات را مالک خودرو و ۷۵ درصد دیگر را شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت می‌‎کند.

وی شهرهائی که کارگاه‌های فعال دارند را چابکسر، لنگرود، ماسال، لاهیجان، اسالم، شفت و همچنین رشت اعلام کرد و از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند و متقاضی استفاده ازطرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی هستند خواست که هر چه سریعتر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت نام خود درسامانه  GCR.NIOPDC.IR اقدام کنند.

رئیس سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اعلام اینکه استان گیلان یکی از استان‌های برتر در اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن رایگان خودروهای عمومی است، افزود: در حال حاضر ۶۲۱ دستگاه خودرو در صف انتظار هستند و مابقی نیز در حال انجام هستند.

m