شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۰۱:۱۰

۹۲۴ دستگاه خودرو در زنجان رایگان گازسوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تا کنون، تعداد ۹۲۴ دستگاه خودرو در سطح منطقه گازسوز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، حمید حبیبی ضمن اعلام این خبر گفت: با ایجاد زیرساخت‌های لازم و انجام هماهنگی‌ها و تبلیغات وسیع رسانه‌ای و با هدف تشویق دارندگان خودروهای عمومی جهت استفاده از تسهیلات گازسوز کردن رایگان خودروها، اقدامات مؤثر و خوبی در سطح استان انجام شده است.

حبیبی افزود: طرح یاد شده یک طرح ملی است که صرفه اقتصادی بسیار مطلوبی را برای صاحبان خودرو، هم‌استانی‌ها و کشور به ارمغان می‌آورد و لازمه‌ای برای بهبود محیط زیست است و همچنین موجب صرفه‌جویی در مصرف بنزین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر خودروهای عمومی ثبت‌نام شده در سطح استان، گازسوز شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۶۲ دستگاه خودرو در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که تعداد ۹۲۴ دستگاه خودرو تبدیل به گازسوز شده و مابقی نیز در صف انتظار برای اعمال این طرح هستند.

مدیر منطقه زنجان از تمامی سازمان‌هایی که در خصوص اطلاع‌رسانی و اجرای طرح یاد شده با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان همکاری داشته‌اند، تقدیر و تشکر کرد و از مالکان خودروهایی که متقاضی استفاده از این طرح هستند، خواست تا هر چه سریعتر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت‌نام در سامانه GCR.NIOPDC.IR اقدام کنند.

m