شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۵۵

تمامی نازل‌های سی‌ان‌جی منطقه چالوس استانداردسازی شدند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس از آزمایش صحت‌سنجی و کسب گواهینامه ​استاندارد تمامی نازل‌های جایگاه‌های سی‌ان‌جی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس، تورج امانی با اشاره به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و افزایش انگیزه برای مصرف سی‌ان‌جی، گفت: این منطقه نسبت به توسعه و استانداردسازی جایگاه‌های سوخت اقدام کرد که تمامی نازل‌های سی‌ان‌جی منطقه موفق به اخذ گواهینامه قبولی از سازمان استاندارد شده‌اند.

امانی، شمار جایگاه‌های سی‌ان‌جی در غرب استان »ازندران از محمودآباد تا رامسر را ۴۰ باب با ۲۰۰ نازل اعلام کرد و گفت: این نازل‌ها و جایگاه‌ها صددرصد استانداردسازی شده است.

وی با اشاره به مقرون به صرفه‌بودن سی‌ا‌ن‌جی نسبت به بنزین یادآور شد: در حال حاضر امکان تبدیل و دوگانه‌سوز کردن خودروها در کارگاه‌های مجاز و مورد تایید وجود دارد و خودروهای عمومی نیز می توانند با ثبت‌نام به صورت رایگان از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این فرآورده پاک و مقرون به صرفه است، تصریح کرد: گاز ال‌پی‌جی برای مصارف خانگی و صنایعی که فاقد گاز طبیعی هستند، کاربرد دارد و این مشترکان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR از مزایای آن بهره‌مند شوند.

m