شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۰۱

وسایل نقلیه عمومی برای دوگانه‌سوز کردن خودرو به نزدیک‌ترین کارگاه مراجعه کنند

مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ازدوگانه‌سوز کردن وسایل نقلیه عمومی به طور رایگان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، محمدحسین باقری در گفتگو با برنامه روز از نو رادیو اقتصاد از دوگانه‌سوز کردن وسایل نقلیه عمومی به طور رایگان خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه جدید شورای اقتصاد، از سال گذشته بحث دو گانه‌سوز کردن خودروها مطرح بوده که این ماموریت به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران محول شد.
وی افزود: طبق مصوبه شورای اقتصاد هزینه لازم برای دوگانه سوز کردن ۲۰۰ هزار خودرو، احداث ۷۰۰ جایگاه سی‌ان‌جی جدید و ایجاد کارگاه‌هایی توسط پیمانکاران در سطح کشور انجام شده است که وسایل نقلیه عمومی، تاکسی، وانت، ون برای دوگانه‌سوز کردن وسایل خود به نزدیک ترین کارگاه مراجعه کنند.
وی گفت: برای خودروهای مسافربر، آژانس‌ها و ….که لیست دارند و ثبت نام کرده‌اند، ۲۰ درصد آن را که حدود یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است را باید پرداخت کنند.
محمدحسین باقری درباره جزئیات مصوبه جدید شورای اقتصاد مبنی بر اصلاح طرح «حمایت از تولید و تبدیل کارگاهی» گفت: در سطح شهرها کارگاه‌هایی توسط پیمانکاران تاسیس شده و مالکان خودروهای عمومی و مسافرکشی می‌توانند به نزدیکترین این کارگاه‌ها در محل سکونت خود پس از ثبت نام مراجعه کنند و هنوز برای خودروهای شخصی بستر آن مهیا نشده است.
مدیر طرح سی‌ان‌جی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در پایان تاکید کرد: تا فرصت باقی است برای ثبت نام و دوگانه‌سوز کردن خودروهای خود اقدام کنند و به وقت آخر نگذارند چون محدویت وجود دارد و تا فرصت باقی است در این کار تسریع کنند.
گفتنی است، تاکنون در تمام کشور، ۲۹۷ کارگاه توسط این پیمانکاران تجهیز شده است. خودروهای عمومی و مسافربرهای شخصی که در حال حاضر مشمول این مصوبه‌ است، با مراجعه به سایت GCR.NIOPDC.IR برای استفاده از مزایای این طرح ثبت نام کنند.

m