شرکت آریا صنعت بیستون
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۰۲:۳۸

سه هزار و ۶۰۰ خودروی عمومی در کردستان دوگانه سوز شد

رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از مرداد پارسال تاکنون سه هزار و ۶۰۰ خودروی عمومی در استان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، یدالله زندی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت‌نام ۱۷۰ دستگاه خودروی عمومی دیگر و فرآیند نوبت‌دهی این خودروها انجام شده است که به نوبت دوگانه‌سوز خواهند شد.
وی یادآور شد: طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی (تاکسی و وانت بار) از مرداد ماه سال گذشته در استان آغاز شده و با توجه به تداوم اجرای طرح، شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه GCR.NIOPDC.IR ثبت‌نام و نوبت تبدیل دریافت کنند.
رییس روابط عمومی شرکت ملی پخش منطقه کردستان با اشاره به استقبال خوب شهروندان از اجرای این طرح، اضافه کرد: در حال حاضر هفت مرکز در استان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی را انجام می دهند.
زندی اظهار داشت: هم اکنون سه مرکز در سنندج، دو مرکز در بیجار و در شهرهای سقز و قروه هم هر کدام یک مرکز نسبت به تبدیل رایگان خودروهای عمومی اقدام می‌کنند.
وی به مصرف روزانه ۵۴۰ هزار متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت مصرف یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در روز وجود دارد.
در حال حاضر ۸۴ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۲ باب سی‌ان‌جی در کردستان به مردم خدمات می‌دهند که به زودی یک جایگاه سی‌ان‌جی جدید در سقز و یک باب هم در دیواندره به آنها افزوده خواهد شد.
m