شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۳۴

روزانه ۷۷۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در منطقه اهواز مصرف می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: روزانه ۷۷۰ هزار متر مکعب سی‌ان‌جی در این منطقه مصرف می‌شود که این میزان فقط ۴۰ درصد سوخت توزیع شده در مجاری عرضه سوخت است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌اله نجفی بیان کرد: امکان مصرف روزانه بیش از دو میلیون و ۱۵۴ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه  وجود دارد اما فقط ۴۰ درصد آن مصرف می‌شود.

وی افزود: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه نزدیک به ۲۰۸ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی در ۷۷ ‌جایگاه منطقه مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، هفت درصد افزایش داشته است.

نجفی در ادامه به فعال بودن ۴۱۲ نازل در جایگاه‌های سی‌ان‌جی این منطقه اشاره کرد و گفت: ‌کالیبراسیون دیسپنسرهای همه جایگاه‌ها به خوبی انجام شده و گواهینامه سلامت اداره استاندارد برای این جایگاه‌ها صادر شده است.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه اهواز اظهار کرد: مزایای زیست محیطی و اقتصادی استفاده از سوخت سی‌ان‌جی و ‌اقدامات انجام شده توسط منطقه پیرامون طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای ‌عمومی در افزایش مصرف سوخت پاک در استان تأثیرگذار بوده است. 

شایان ذکر است، در حال حاضر ۷۷ جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه اهواز فعالیت دارد و در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف استان است.

m