شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۷:۴۷

سه باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه آبادان به بهره‌برداری رسید

همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر، سه باب جایگاه عرضه سوخت در منطقه آبادان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان، اولین جایگاه عرضه سوخت و مجتمع خدماتی رفاهی “فاطمیه” با مساحتی حدود ۱۰ هزار متر مربع دارای چهار دیسپنسر، هشت نازل بنزین و چهار دیسپنسر و چهار نازل نفتگاز است، که با هزینه‌ایی بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

بر اساس این گزارش، این جایگاه به عنوان یازدهمین جایگاه ناحیه مرکزی و پنجاه‌ودومین جایگاه منطقه آبادان به شمار می‌رود که در جاده آبادان به ماهشهر جنب سازمان منطقه آزاد اروند واقع شده و به صورت مستقیم برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 دیگر جایگاه‌ افتتاح شده در این ایام، جایگاه عرضه سوخت “فدک” است که با مساحتی حدود ۱۵ هزار متر مربع دارای چهار دیسپنسر و هشت نازل بنزین، چهار دیسپنسر و چهار نازل نفتگاز است که با هزینه‌ایی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده است. شایان ذکراست، این جایگاه به صورت مستقیم برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

جایگاه مذکور هفتمین جایگاه شهرستان شادگان و پنجاه‌وسومین جایگاه منطقه است که در کیلومتر ۱۰ جاده بندر امام به سمت آبادان، مجاور شرکت فولاد شادگان واقع شده است.

بر پایه این گزارش، سومین جایگاه عرضه سوخت، جایگاه “انصاری” است که با مساحتی حدود ۲۶ هزار متر مربع دارای شش دیسپنسر و ۱۲ نازل بنزین، دو دیسپنسر و چهار نازل نفتگاز است که با هزینه‌ایی بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده و به صورت مستقیم برای ۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

گفتنی است، این جایگاه دوازدهمین جایگاه شهرستان آبادان و پنجاه‌وچهارمین جایگاه منطقه است که در آبادان، محور خسرو آباد، سه راهی ورودی شطیط واقع شده است.

m