شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۰۷:۳۴

شمار جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در کرمانشاه به ۱۶۴ باب رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از افتتاح یکصدوشصت‌وچهارمین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در این استان در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، فریدون یاسمی در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه که با حضور استاندار، امام جمعه، فرماندار سرپل ذهاب و برخی مقامات دیگر برگزار شد، گفت: جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی “شاهمرادی” در زمینی به گستردگی هزار و ۲۰۰ مترمربع در منطقه زلزله‌زده شهرستان سرپل ذهاب احداث شده است.

یاسمی گفت: این جایگاه دارای شش نازل است که برای هفت نفر به‌ صورت مستقیم اشتغال‌زایی ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: این جایگاه در طول شبانه‌روز به بیش از یک هزار خودرو سوخت‌ ارائه می‌کند.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده از سوخت پاک و ارزان سی‌ان‌جی تصریح کرد: با احداث این جایگاه تازه تأسیس، روزانه ۱۴ هزار لیتر در مصرف بنزین صرفه‌جویی می‌شود.

مدیر منطقه کرمانشاه گفت: با احداث این جایگاه، شمار جایگاه‌های دومنظوره سی‌ان‌جی به ۷۸ باب رسید که از این تعداد ۳۶ باب جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی است که این جایگاه‌ها، روزانه بیش از ۹۰۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی فشرده را در سطح‌ منطقه‌ توزیع‌ می‌کنند.

گفتنی است، منطقه کرمانشاه یکی از مناطق ۳۷گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با شش ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آباد، سنقر، پاوه و کنگاور وظیفه تأمین سوخت مردم این استان را به‌ عهده دارد.

افتتاح جایگاه

افتتاح جایگاه

m