شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۶:۱۲

افتتاح هفتاد و هشتمین جایگاه سی‌ان‌جی در منطقه اهواز

هفتاد و هشتمین جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) در منطقه اهواز ناحیه شوشتر راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز، نعمت‌اله نجفی مدیر منطقه در این خصوص گفت: این جایگاه دو منظوره که در حال حاضر بخش سی‌ان‌جی آن راه‌اندازی شده است با نام جایگاه زنده یاد دکتر “حمید جاگیر” واقع در شوشتر منطقه فرهنگ شهر- بلوار عمار تحت پوشش ناحیه شوشتر افتتاح شد.
نجفی با اشاره به اهمیت توسعه جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه در ارائه خدمات مطلوب سوخت‌رسانی افزود: به منظور ارتقای حقوق شهروندی و مشتری‌مداری و با تلاش و پیگیری مسئولان منطقه، این جایگاه در مدار سوخت‌رسانی قرار گرفت.
وی تأکید کرد: همه هزینه‌های جایگاه یادشده از قبیل تأمین زمین، احداث، تجهیزات و نصب و راه‌اندازی جایگاه توسط بخش خصوصی انجام گرفته است.
نجفی افزود: این جایگاه بالغ بر هزینه‌ای حدود ۲۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت یک‌هزار و ۸۲۴ متر مربع احداث شده است.
نجفی با اشاره به اینکه احداث این جایگاه به‌ طور مستقیم برای هفت نفر اشتغال‌زایی کرده است، گفت: جایگاه مذکور با دو دستگاه دیسپنسر و چهار نازل و کمپرسوری با ظرفیت ۷۵۰ مترمکعب در ساعت بوده و توانایی سوخت‌رسانی به حدود ۷۰۰ خودرو در شبانه‌روز را دارد.
وی در پایان اظهار داشت: هم‌اکنون ۷۸جایگاه سی‌ان‌جی در سطح منطقه اهواز به‌طور شبانه‌روزی و بی‌وقفه مشغول ارائه خدمت به هموطنان عزیز هستند

m