شرکت آریا صنعت بیستون
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | ساعت ۱۴:۲۹

نزدیک به ۳۴۰۰ خودروی عمومی در استان اردبیل دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تا کنون، نزدیک به سه هزار و ۴۰۰ خودرو عمومی در سطح منطقه دوگانه‌سوز شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در این باره گفت: تاکنون چهار هزار و ۱۵۴ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در سطح منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد سه هزار و ۳۹۵ خودرو دو‌گانه‌سوز شدند و ۷۵۹ دستگاه خودروی دیگر نیز در صف تبدیل هستند.

مدنی با اشاره به آغاز دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر اینترنتی در سطح منطقه اظهار کرد: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دو‌گانه‌سوز با اولویت ماشین‌های پرمصرف و اعطای یارانه از ماه‌های قبل شروع شده است و بر اساس آن حدود ۷۵ درصد از هزینه تبدیل به صورت یارانه دولتی پرداخت می‌شود.

مدیر منطقه اردبیل ادامه داد: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال می‌شود و مالکان خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه اشاره شده، نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در کارگاه‌های مجاز تبدیل اقدام کنند.

m