شرکت آریا صنعت بیستون
پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۸:۴۳

نزدیک به ۲۰۰۰ خودروی عمومی در منطقه اردبیل دوگانه‌سوز شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: از زمان آغاز اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی تا کنون، نزدیک به دو هزار خودرو در سطح منطقه دوگانه‌سوز شد و ۷۴۰ خودروی دیگر نیز در صف تبدیل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل، سیدحجت مدنی در این باره گفت: تا کنون مالکان دو هزار و ۷۱۸ دستگاه خودرو در سامانه GCR.NIOPDC.IR برای تبدیل به دوگانه‌سوز در سطح منطقه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۹۷۸ دستگاه خودرو مشمول طرح شدند.

مدنی افزود: مالکان خودروهای پلاک سفید (اینترنتی، آژانس‌ها) با پیمایش بیش از هزار کیلومتر که استعلام آنها از طریق وزارت کشور از اتحادیه‌های مربوط اخذ شده و در اختیار وزارت نفت قرار می‌گیرد، می‌توانند پس از دریافت پیامک حاوی شمول طرح، نسبت به تبدیل خودروهای خود به دوگانه‌سوز  در سامانه یاد شده ثبت‌ نام کنند.

مدیر منطقه اردبیل تاکید کرد: با توجه به تداوم اجرای طرح یاد شده، ضروری است مالکان خودرو هر چه سریعتر در سامانه ثبت نام کنند تا بتوانند از سهمیه اعتباری تا زمان تبدیل به دوگانه‌سوز برخوردار شوند، در غیر اینصورت از سهمیه اعتباری آنها کاسته شده و مانند خودروهای عادی سهمیه سوخت دریافت خواهند کرد.

m