شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۴:۴۴

برگزاری دوره آموزشی برای اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از برگزاری دوره آموزشی برای اپراتورهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی خبر داد و گفت: این دوره با هدف بالابردن سطح آگاهی و افزایش مهارت و ایمنی در کار با مشارکت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، پرویز ایدون افزود: این دوره آموزشی برای اپراتورهای فاقد مدرک و یا متقاضی تمدید مدت اعتبار گواهینامه با همکاری این شرکت و سازمان فنی و حرفه‌ای استان در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وی افزود: با وجود کمپرسورهای تحت فشار در جایگاه‌ها و ارتباط اپراتورها با تجهیزات فشار بالای گاز ضرورت دارد، آموزش‌های لازم پیرامون نکات ایمنی و خطر آفرین به اپراتورها ارائه شود تا از حوادث ناشی از کار جلوگیری شود.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌ های نفتی منطقه ایلام تصریح کرد: اشتغال در جایگاه‌ها منوط به گذراندن این دوره‌های آموزشی و داشتن گواهینامه معتبر تائید صلاحیت اپراتور است.

حسین دریکوندی رئیس امور جایگاه های سی‌ان‌جی نیز درباره این دوره گفت: در صورت قبولی کارآموزان در این دوره، که به صورت عملی و تئوری در محل کارگاه فنی و حرفه‌ای استان تشکیل شده است، گواهینامه معتبر مهارت اپراتوری سی‌ان‌جی با اعتبار پنج ساله صادر خواهد شد.

 

معاون

دریکوندی

دوره سی ان جی

دوره سی ان جی

m