شرکت آریا صنعت بیستون
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ساعت ۱۳:۲۳

منطقه ساری در افزایش مصرف سی‌ان‌جی در بین مناطق ۳۷گانه حائز رتبه برتر شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت: در دی ماه سال جاری، با مصرف بیش از ۲/۸۶ میلیون متر مکعب سرانه مصرف سی‌ان‌جی در کشور، این منطقه با افزایش ۲۶/۸ درصدی مصرف این فرآورده در صدر مناطق ۳۷گانه کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، سبحان رجب‌پور بیان کرد: این منطقه در بازه زمانی یاد شده، بیشترین سهم مصرف سی‌ان‌جی را نسبت به مدت مشابه سال قبل در بین مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از آن خود کرده است.

رجب پور اذعان کرد: با این مقدار مصرف سی‌ان‌جی در دی ماه سال جاری نسبت به ماه قبل، ۸/۸ درصد رشد مصرف در سطح منطقه مشاهده می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه باید در زمینه فرهنگ‌سازی استفاده از این سوخت پاک تلاش کرد، افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، این منطقه با مقدار ۲/۳ درصد افزایش، بیشترین رشد در جایگزینی بنزین را دارا است و تمایل به استفاده از این فرآورده در بین مردم افزایش یافته است.

این مقام مسئول افزود: با افزایش مصرف این فرآورده علاوه بر صرفه اقتصادی خانوار از ذخایر ملی و محیط زیست نیز صیانت می‌شود که این امر بیانگر تلاش‌ کارکنان این منطقه برای ترویج و تشویق مصرف‌کنندگان به منظور روی آوردن به سوخت جایگزین سی‌ان‌جی است.

m