شرکت آریا صنعت بیستون
شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت ۱۰:۵۸

شرکت ملی گاز ایران سرمای بی‌سابقه پارسال را به‌خوبی مدیریت کرد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: زمستان پارسال با سرمای بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شدیم که وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران به‌خوبی توانستند این بحران را پشت‌ سر گذارند.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدحسن نامی امروز (یکشنبه، چهارم تیرماه) در نخستین همایش مقاوم‌سازی تأسیسات و تجهیزات تولید، انتقال و شبکه توزیع گاز طبیعی با بیان اینکه وزارت نفت یک وزارتخانه راهبردی است، اظهار کرد: از همکاران شرکت ملی گاز ایران و وزارت نفت که به‌خوبی سرمای زمستان سال گذشته را مدیریت کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه اگر تنها چند ساعت توزیع گاز در کشور با مشکل روبه‌رو شود با بسیاری از مشکلات مواجه می‌شویم، افزود: ما در زمستان سال گذشته مهم‌ترین مخاطره را تجربه کردیم که البته با تدابیر شرکت ملی گاز تلفات انسانی در اثر سرما نداشتیم و موضوع به‌خوبی مدیریت شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، پیشگیری را مهم‌ترین عامل در کاهش تلفات در بحران‌ها دانست و تأکید کرد: ما باید به سمت استفاده از مصالح و سازه‌های استاندارد حرکت کنیم تا در حوادث طبیعی همچون زلزله با کمترین خسارت‌ها روبه‌رو شویم.

نامی اظهار کرد: دشمن همیشه درصدد تخریب روحیه ملی است تا بگوید در ایران، بحران مدیریت نمی‌شود، اما مشاهده کردیم که زمستان پارسال با وجود سرمای هوا تلفات انسانی نداشتیم، اما دشمن واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر بیان کرد.

m